    From: mundurek <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    <ylCbh.55912$a_2.11067@trnddc01> <ekn643$5ub$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <n2Fbh.55991$a_2.1376@trnddc01> <eknpi1$hip$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <8...@n...lechistan.com>
    <ekq7ak$mp1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f...@n...lechistan.com>
    <ekqmqa$93o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <v...@n...lechistan.com> <ekt348$o4u$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <umoch.1892$QC.1114@trnddc02> <ekt6eo$oqr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <whpch.1260$lb1.525@trnddc05> <ekt9hv$3f7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o6qch.1276$lb1.763@trnddc05> <eku4fa$d6a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Date: Sun, 03 Dec 2006 15:54:25 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "brudas" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jak będzie SŁUŻBOWY pracownik konkurencji? :-)

    czepiasz sie slowek.

    > Konstytucja gwarantuje mir domowy, ale i zaznacza, że jego ochrona może
    > być ograniczona ustawą. I jest w tym wypadku.

    Tylo w zakresie niezbednym w demokratycznym spoleczenstwie dodaje EKPC.
    Ekspedycje wedkarskie przedstawiciela BSA do komuputera Kowalskiego
    takimi nie sa.

    > Żadną. Tylko nie rozumiem co to ma do rzeczy.

    Nie dziwo. Po kursach w Szczytnie trudno jest zrozumiec.

    Kowalski po prostu moze sobie nie zyczyc natreta.

    > ??

    ???

    > Nadal pokrzywdzonego.

    No, debil. Autentyczny debil po kursach w Szczytnie.

    > Z wszelkimi prawami i obowiązkami z tego
    > wynikającymi. Pamiętaj, ze to, że przestępstwa nie ma wymaga
    > stwierdzenia w sposób prawem przepisany.

    To teraz juz zaczyna wymagac? Do tej pory twierdziles ze samo widzimisie
    milicjanta wystarczy.

    > To stwierdzenie zresztą
    > niekoniecznie musi być zgodne ze stanem faktycznym.

    aha, to juz teraz mozna gwalcic cudze prawa, a sady sa od zaklepywania
    bezprawia?

    > Raczej tak. Trudno mi sobie wyobrazić popełnienie przez niego
    > przestępstwa na terytorium RP w sytuacji, gdy ani sam tu nie działa, ani
    > żadna część jego przedsiębiorstwa.

    Jak to nie dziala?

    Pod czyja _kontrola_ pozostaje BSA? Krasnoludkow?

    > Czyli sugerujesz, że właściciel MS nie przyjeżdżając do Polski jest w
    > stanie naruszyć czyjś mir domowy w tym kraju. To już nie trolowanie, a
    > paranoja.

    Jak najbardziej. Dzialajac przez swojego agenta BSA.

    Tak samo jak mozna popelnic pranie pieniedzy za granica scigane polsim
    bezprawiem, nie stawiajac nogi w Polsce.

    Dziwne?

    > Wyobraź sobie, że w Polsce nie.

    no to jestesmy w domu. PRL-bis

    > Bowiem w Polsce jest tak, że w
    > Konstytucji masz delegację ustawową do uchylania niektórych jej ustaleń
    > poprzez wydawane ustawy. KPK jest ustawą.

    Ustawa nie moze naruszac przepisow konstytucyjnych
    w zakresie _zbednym_ dla funkcjonowania spoelczenstwa demokratycznego.

    Panoszenie sie pracownika konkurencji jest nie tylko zbedne, ale wrecz
    nielegalne.