  • Data: 2006-12-03 19:09:31
    Temat: Re: REWIZJA -w nawiązaniu do poprzedniego posta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mundurek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:72Dch.1704$5D1.435@trnddc06...

    > czyzby?
    > http://www.bsa.org/usa/about/BSA-Members.cfm

    Czego niby dowodem ma być ta strona?

    > Taka konstrukcja jest na calym swiecie.

    Conajmniej nie w tej znienawidzonej przez Ciebie Polsce, wieć jak widać nie na
    całym świecie. Z tego co wiem, to jeszcze conajmniej w kilku innych krajach mają
    podobnie. :-)

    > O nazwisku Gutnick slyszales?
    > http://www.austlii.edu.au/au/cases/cth/high_ct/2002/
    56.html

    Nie. Mój angilki nie jest najlepszy, ale zupełnie nei wiem, co ma do rzeczy
    zacytowana przez Ciebie trona. To jakaś sprawa o zniesławienie z Australii.
    Sądzisz, że polacy zaczną poozywać w Austarlii?

    > Czyli jednak sie kreci?

    Co się kręci?

    > Tylko do minimum. Cala reszta jest niewazna.

    Ba! tylko kto ma w tej sytuacji stwierdzać, które minimum jest niezbędne :-)