eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRĘKOJMIA › Re: RĘKOJMIA
  • Data: 2002-08-29 07:12:03
    Temat: Re: RĘKOJMIA
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "TristaNeo" <l...@g...net> napisał w wiadomości:
    > Mam pytanie:
    > Czy będzie wadą fizyczną zatajenie przed Kupującym informacji od
    Sprzeawcy,
    > że urządzenie które kupuje uległo uszkodzeniu podczast transportu i
    zostało
    > przez Sprzedawce już naprawione przed zawarciem umowy Sprzedaży.
    [...]

    A na czym ma polegać ta wada? To co opisujesz jest przypadkiem który zdarza
    się sporadycznie w przypadku sklepów ze sprzętem i zazwyczaj jest to
    naprawiane bez żadnych adnotacji w karcie gwarancyjnej, a ma to miejsce
    jesli sprzęt dostarczony jest uszkodzony. Napraw tych dokonują tylko i
    wyłącznie serwisy autoryzowane uprawnione do napraw gwarancyjnych. Podobnie
    dzieje się również w branży motoryzacyjnej gdzie nowe samochody sprzedawane
    w salonie są już po naprawch blacharskich czy lakierniczych.
    W twoim przypadku nie występuje sytuacja uniemożliwiająca użytkowanie wyrobu
    bądź umniejszająca jego walory użytkowe. Twój post przypomina mi sytuacje z
    którymi się spotkałem gdzie klienci kombinują pod górkę i szukają dziury w
    całym żeby tylko zwrócić sprzęt bo nagle przestał się podobać.

    Serwiz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1