eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRĘKOJMIARe: RĘKOJMIA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RĘKOJMIA
    Date: Thu, 29 Aug 2002 09:12:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <akkhfk$1io$1@news.tpi.pl>
    References: <akkfjr$127$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dns2.gsk.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1030605108 1624 212.160.74.1 (29 Aug 2002 07:11:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Aug 2002 07:11:48 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105281
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "TristaNeo" <l...@g...net> napisał w wiadomości:
    > Mam pytanie:
    > Czy będzie wadą fizyczną zatajenie przed Kupującym informacji od
    Sprzeawcy,
    > że urządzenie które kupuje uległo uszkodzeniu podczast transportu i
    zostało
    > przez Sprzedawce już naprawione przed zawarciem umowy Sprzedaży.
    [...]

    A na czym ma polegać ta wada? To co opisujesz jest przypadkiem który zdarza
    się sporadycznie w przypadku sklepów ze sprzętem i zazwyczaj jest to
    naprawiane bez żadnych adnotacji w karcie gwarancyjnej, a ma to miejsce
    jesli sprzęt dostarczony jest uszkodzony. Napraw tych dokonują tylko i
    wyłącznie serwisy autoryzowane uprawnione do napraw gwarancyjnych. Podobnie
    dzieje się również w branży motoryzacyjnej gdzie nowe samochody sprzedawane
    w salonie są już po naprawch blacharskich czy lakierniczych.
    W twoim przypadku nie występuje sytuacja uniemożliwiająca użytkowanie wyrobu
    bądź umniejszająca jego walory użytkowe. Twój post przypomina mi sytuacje z
    którymi się spotkałem gdzie klienci kombinują pod górkę i szukają dziury w
    całym żeby tylko zwrócić sprzęt bo nagle przestał się podobać.

    Serwiz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1