    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: REGON - jak sprawdzic
    Date: Wed, 14 Jan 2009 21:05:52 +0100

    gargamel pisze:

    > uwierz mi że DG może nie posiadać adresu, dlatego w takiej sytuacji w
    > druiczkach podaje się adres zamieszkania osoby zakłądającej DG, ale
    > nadal ten adres nie jest adresem DG:O)

    W przypadku DG mamy adres przedsiębiorcy, który jest zawsze zgłoszonym
    adresem zamieszkania. Dodatkowo (oprócz tego) możemy mieć miejsca
    wykonywania DG.

> [...]
    > osoby fizycznej.
    > 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    > określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się
    > na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
    > określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne,
    > kulturowe lub społeczne.
    > 3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości
    > osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań.
    >
    > wiec numer telefonu, oraz to ze jest gruba i ma zeza są danymi osobowymi!!!

    Zbyt mało danych, aby jednoznacznie określić osobę.

    > hm... to dlaczego tych ofert chandlowych pocztą tradycyjną nie można
    > wysyłąć do osób prywatnbych a można do DG? (ojej, ale absurdy w tym
    > prawie, co mnie oczywiscie wcale nie dziwi)

    Przecież już pisałem dlaczego tak jest - ustawa o ochronie danych
    osobowych nie chroni danych przedsiębiorców. A że Ty zakładasz fałszywą
    przesłankę, że miejsce zamieszkania przedsiębiorcy jest tajne, to nic
    dziwnego, że z fałszu wynikają Ci różne dziwne rzeczy. Jak wiadomo, z
    fałszu może wynikać wszystko.

    --
    Liwiusz