  • Data: 2009-01-12 16:40:01
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Le5zek pisze:

    > Powtórze zatem poraz kolejny:
    >>> "Jak stwierdzic do kogo należy NIP".
    >>> Odpowiedz brzmi "nie można stwierdzić".

    Mogę stwierdzić, że Tobie google działa inaczej niż u mnie
    i zna numerki NIP większości firm,
    (które mają swoją stronę w Sieci).
    A to wystarcza, by "łatwo generować fałszywe faktury VAT
    na fikcyjne transakcje" - o czym mylnie pisałeś na początku wątku,
    gdyż wystarczy automatem generować kolejne numery NIP
    i sprawdzać ich bytność w bazie Google.

    Przykładowy wykaz który podałem, to firmy, które przede wszystkim
    przyjmują zepsuty sprzęt, a nie tylko wprowadzają go na rynek.

    --
    Pozdrawia Marek