  • Data: 2009-01-12 07:43:15
    Temat: Re: REGON - jak sprawdzic
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Le5zek pisze:

    > Podstawowe pytanie Icka (od którego odbieglismy dywagacjami) brzmialo:
    > "Jak stwierdzic do kogo należy NIP".
    > Odpowiedz brzmi "nie można stwierdzić".

    A piszesz to na jakiejś podstawie? Bo nie umiesz sprawdzić?
    Może spróbuj w bazie na stronie http://www.google.pl
    (sprawdziłem naprędce 6 i znalazło wszystkie firmy,
    których NIP podałem).

    > NIE ma w internecie bazy danych
    > która te dane udostępnia - bo byłoby to wbrew prawu.

    Piszesz to na podstawie Twojej nieznajomości tematu,
    a nie na podstawie faktów.
    Dla przykładu: http://rzseie.gios.gov.pl/
    (kliknij "szukaj" i wypluje ~9000 rekordów).

    --
    Pozdrawia Marek