  • Data: 2005-02-03 03:31:52
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pura" <i...@i...pl> wrote in message news:C7gMd.3614$s16.2033@trndny02...

    > Wiem od Ciebie, a nie od McDonalda. To wielka roznica jezeli chodzi o
    > odpowiedzialnosc cywilna producenta. FDA zrobilo pomiary frytek, okazalo
    > sie ze byly duze problemy, i... MD nic nie zrobil. No i jak to teraz
    > zwalic na ofiare?

    nie wiem czy w ogole wiesz na jaki temat piszesz. moze
    siegnij do postu pierwotnego i przeczytaj link.

    > Jeszcze raz, mwimy o reklamie dzieciom a nie rodzicom. Reklamie
    > dobieranej przez psychologow dzieciecych.

    jescze raz, za dzieci ODPOWIDAJA _rodzice_. jesli usilujesz
    mu wmoiwc cos innego to sie nie wysilaj, nie przekonaj mnie.
    dzieci nie wychowuja rodzicwo, jest odwrtonie, wydawalaby sie, ze
    jest to takie oczywiste....:/

    > - Pani sprzedala mi wczoraj swiadomie zgnile jajka, prosze o zwrot
    > pieniedzy!
    >
    > - Nikt panu nie kazal ich jesc.

    no wlasnie? jesli jajko jest zepsute, to go nie
    jem a zwracam i prosze o nowe.

    BTW jeszcze raz, przeczytaj post na jaki dyskutujemy.

    iwon(k)a