  • Data: 2005-02-03 15:12:09
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: spaam <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iwon(k)a wrote:
    > "pura" <i...@i...pl> wrote in message

    > tzn?

    Za oszustwo oszust odpowiada karnie i cywilnie. Wyobrazasz sobie sad
    ktory uzasadnia ze to ofiara oszustwa nie powinna byla dac sie oszukac?

    > nie wiem co sie dzieje w McD w Poznaniu.

    Pod Poznaniem sa magazyny gdzie przechowuje sie cudenka chemiczne
    McDonalda po ktorych czuje sie glow w 5 minut po wyjsciu z przybytku.

    moge ewentualnie
    > wiedziec co sie dzieje w McD w moim otoczeniu. Do Nowego Yorku tez
    > mam kawalek, ale smieszy mnie, kiedy rodzice
    > chca zwalic wine na innych ale nie na siebie.
    >
    > iwon(k)a

    A ja zapytalam eksperymentalnie w MD na poludniu Polski o liste srodkow
    chemicznych. Pracownica zrobila takie oczy: "00" ze sa tam jakies
    chemikalia w ogole. No wina wtedy jest po mojej stronie ze nawet
    pracownicy MD nie maja pojecia o oszustwach ich wlasnego pracodawcy.