  • Data: 2005-02-03 15:20:02
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: spaam <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iwon(k)a wrote:
    > "pura" <i...@i...pl> wrote in message

    > nie wiem czy w ogole wiesz na jaki temat piszesz. moze
    > siegnij do postu pierwotnego i przeczytaj link.

    Chodzi o swiadome powodowanie szkod dzieciom wadliwym produktem przez
    McDonalda

    > jescze raz, za dzieci ODPOWIDAJA _rodzice_.

    Dopiero w czesci po tym kiedy odpowiedzialnosc ponosi producent. Przy
    zalozeniu ze MD nie manipuluje po cichu zachowaniami rodzicow.

    MD kieruje reklame do dzieci a nie do rodzicow. Drobna roznica
    przesuwajaca odpowiedzialnosc cywilna.

    > no wlasnie? jesli jajko jest zepsute, to go nie
    > jem a zwracam i prosze o nowe.

    A jezeli zjadlas nie wiedzac ze byla tam salmonella i MD o tym wiedzil
    przez caly czas i ukryl ten fakt. Tez Twoja wina i MD nie ponosi
    odpowiedzialnosci?