  • Data: 2005-02-03 15:18:44
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zalezy co jest podkladane do tego "chleba" bez wiedzy konsumenta.

    co jest dokladane do produktow mc donalda CO WYOWUJE otylosc?
    SAkladnik po zjedzeniu ktorego urosnie mi dupa. konkretnie prosze.

    > Na kim ciazy obowizek poinfrmowania (i ostrzezenia)? Na producencie czy
    > na konsumencie?

    ale przed czym? cofnij sie do przykladu chleba, czy piekarz ma pisac na
    kazdym boiechenku ze zjedzenie
    dziennie 5 spowoduje po pewnym okresie otylosc?

    > Przy samym dzialkowaniu kokainy w proszku mozna nawdychac sie. A juz
    > napewno kiedy robiloby sie to 8 godzin dziennie. Pracownicy IFF
    > pochorowali sie przy pracy, co stwierdzil sad. Czy jest to jakis sygnal
    > dla MD (ktory zatrudnil IFF) ze maja problem z produktem? A jezeli nie,
    > to dlaczego?

    Sygnal sygnalem, jezeli jedzenie te bylo by tak szkodliwe jak tu
    opisujecie
    to nie byo by dopusczone do rynku, koniec kropka

    > Polega to na tym ze Kowalski w Pcimiu jest wlascicielem MD, ale jest
    > zobowiazany stosowac sie do NAKAZOW MD, wlacznie z kolorem reklamy dla
    > dzieci. Skad bierzesz idee ze MD nie jest odopwiedzialny za o co
    > dostarcza Kowalskiemu tylko dlatego ze w lancuchu producent-konsument
    > jest jedno dodatkowe ogniwo?

    bo kowalski wie co sprzedaje i godzi sie na to, jezeli ktos ma odpowidac w
    tym momencie to pan kowalski.
    oczywiscie nie mam na mysli otylosci bo to absurd

    > Przeplacac moze MD. Hurtowo. Po wniesieniu omawianego procesu na Bronxie
    > jakosc dziwnie w legislaturze Illinois (siedziba MD) wniesiono projekt
    > ustawy dajacy immunitet fast foodom za szkody otylosci. Przypadek?

    nie przypadek logiczne myslenie, pozywanie ich za otylosc to absurd.

    > Porownujac metody dzialania MD i Philip Morris, mozna spodziewac sie ze
    > nie tylko placa lapowki urzednikom, ale i "dziennikarzom" z takiego
    > GWna. Kiedy ostatnio GWno opublikowalo liste dodatkow chemicznych MD?

    wszystkim, we wszystkich krajach? w cuda wierzysz?

    P.