  • Data: 2005-02-03 15:02:35
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: spaam <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > generalenie to pier. jak nawiedzona dewota.
    >
    > Jezeli bys zarla sam chleb bez chemikaliow dzien w dzien
    > po 6 bohenkow dziennie, nie ruszala sie to tez bys sie rozpasla,
    > czy wtedy producent ponosi wine?

    To zalezy co jest podkladane do tego "chleba" bez wiedzy konsumenta.

    > hamburgery cyjanek zawieraja czy co? pieprzyl jak pokrecona o
    > niebezpieczenstwach, powiedz
    > dokladnie jaki skl;adnik powoduje otylosc ???? bo o tym mowa.

    Na kim ciazy obowizek poinfrmowania (i ostrzezenia)? Na producencie czy
    na konsumencie?

    > przy produckji amfetaminy mozna dostac raka a czy od brania amfetaminy go
    > dostaniesz? nie
    > (przyklad brutalny ale mam nadzieje ze zrozumiesz o co biega).

    Przy samym dzialkowaniu kokainy w proszku mozna nawdychac sie. A juz
    napewno kiedy robiloby sie to 8 godzin dziennie. Pracownicy IFF
    pochorowali sie przy pracy, co stwierdzil sad. Czy jest to jakis sygnal
    dla MD (ktory zatrudnil IFF) ze maja problem z produktem? A jezeli nie,
    to dlaczego?

    > Wiesz na jakiej zasadzie sa zakladane restauracje mcDonald na calym
    > swiecie?
    > Zapoznaj sie z pojeciem: franchising .

    Polega to na tym ze Kowalski w Pcimiu jest wlascicielem MD, ale jest
    zobowiazany stosowac sie do NAKAZOW MD, wlacznie z kolorem reklamy dla
    dzieci. Skad bierzesz idee ze MD nie jest odopwiedzialny za o co
    dostarcza Kowalskiemu tylko dlatego ze w lancuchu producent-konsument
    jest jedno dodatkowe ogniwo?

    > Twirezxisz ze kazdy przedsiebiorca zakladajac restauracje jest w stanie
    > przekupic odpwiednie instytucje? jestes smieszna dziecinko.
    >
    > P.

    Przeplacac moze MD. Hurtowo. Po wniesieniu omawianego procesu na Bronxie
    jakosc dziwnie w legislaturze Illinois (siedziba MD) wniesiono projekt
    ustawy dajacy immunitet fast foodom za szkody otylosci. Przypadek?

    Porownujac metody dzialania MD i Philip Morris, mozna spodziewac sie ze
    nie tylko placa lapowki urzednikom, ale i "dziennikarzom" z takiego
    GWna. Kiedy ostatnio GWno opublikowalo liste dodatkow chemicznych MD?