  • Data: 2005-02-03 16:08:24
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: spaam <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > tego.
    >

    > kupic hamburgera i go przebadacm jezeli sa szkodliwe skladniki
    > stwierdzi to biegly, to ni eoni maja udowodnic nie sa jeleniem.

    Nie prawda. Przed sadem powod i pozwany maja obowiazek ujawnic fakty na
    rowni. Tam nie ma zabawy w kota i myszke. I dlatego MD jest w panice.

    > potrafisz je wykazac?

    W pozwie nie musisz udowadniac, a jedynie przedstawic zarzut. Wykazac
    mozna z wlasnych zeznan McDonalds'a. Jezeli dodatkow chemicznych nie ma,
    to to pwoinno byc podparte zeznaniem pod przysiega.

    I wlasnie stad ten krzyk.

    Przeceiz wystarczy kupic hamburgera i do
    > labolatorium zaniesc.

    Ktory konsument ma spektometr w domu? A MD ma w laboratoriach.
    Przy okazji sprawy z kawa wyszlo ze temperatura byla swiadomie
    niebezpieczna, bo kawa lepiej smakowala goraca i postawiono profity
    ponad bezpieczenstwo konsumentow.

    No i zgadnij co czy po sprawie zmniejszono temperature. Nie.

    > MD.
    >
    > ja tez bym receptury nie podal.

    ROFTL

    Philip Morris probowal zaslaniac sie tajemnica handlowa przed zarzutem
    ze manipuluja uzaleznieniem palaczy. Kosztowalo to ich sporo kar.
    Ostatnio BAT (konkurencja) dostal 30 tys. USD DZIENNIE za kazdy dzien
    odmowy ujawnienia sadowi dokumentow z oszustwami zwanymi przez nich
    "tajmenica handlowa". Pekli.

    Sugerujesz,z e kazdy popychacz narkotykow moze zarejestrowac biznes i
    zaslonic sie "tajmenica handlowa"?

    > zapodaj mi znazwse chemikaliow ktore powoduja otylosc bo tego najbardziej
    > ciekaw jestem.
    >

    > P.

    Ja tez. Dlatego te procesy MD maja tak fenomenalne znaczenie. Ujawnianie
    surowych dokumentow pod przysiega! Zadne kolorowe zurnaly, zadem Public
    Relatons.