  • Data: 2005-02-03 16:54:18
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > srodkow chemicznych. Jezeli MD nie ma takowej, to musi pod przysiega to
    > stwierdzic. I tutaj sa ugotowani w obie strony.

    zaraz zaraz, uwazasz ze moge sobie pozwac jakiego chce producneta i on
    bedzie mial obowiazek
    okaznaia mi takiej listy? Toz to absurd.
    Jest to tajemnica. I na miejscu prawnikow MD zazadal bym powteirdzenie
    absurdanych zarzutow.
    Jezeli oskarzasz ich o dokladanie chemikaliow do jedzenia to prosze to
    wykazac.
    Nie zadajac receptrure a badajac danego hamburgera.

    > W ktorych frytkach (nie fast foodow) jest 50 chemikaliow na raz?

    wymien 5.

    > Tak. Na czyj koszt?

    na Twoj bo Ciebie to interesuje, albo idz na politechnike
    moze zbadaja za darmo

    I dlaczego MD nie powinien samodzielnie powiedziec
    > zamiast noszenia do laboratorium?

    a dlaczego niby mialby to robic?
    Chocby dlateo ze maja honor i pierwszej lepszej pipie nie beda zdradzac
    receptur

    > Zadan slomka. Nikt kawy przez slomke nie pije. Poparzenie mozna dostac
    > tylko od wrzatku!

    jezeli pijesz przez slomke, bo domyslam sie ze chodzi o te kubki do kawy
    ze slomka, jezeli nie i jezeli
    chodzi Ci tylko o sam fakt ze jest ona goraca, to z przykroscia musze
    stwierdzic z jestes "szajbnieta".

    > Tam chodzilo o spadniecie dekla z papierowego kubka.

    no i .. co doklaniej

    > Nie zupelnie. Mieli 800 skarg na wrzatek. Teraz maja 800 i jeden
    > przegrany pozew. Jak to ocenia kolejne sady przy oparzeniach?

    a mozesz sprecyzowac o co byl pozew?

    > Ja pytalam w MD wiele razy. ODMAWIAJA podania skladnikow. Wiec wine na
    > mnie zwalic sie nie da.

    znow jestem zmuszony stwoerdzic ze jestes "szajbnieta' jezeli myslisz ze
    ktos zdorwy na umysle
    w taki mmiejscu poda Ci recepture.

    Moge Ci podpowiedziec ze uzywaja ketchupu helmans(pewnie zle napisalem),
    teraz mozesz
    ich pozwac.

    P.