  • Data: 2005-02-03 16:22:38
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie prawda. Przed sadem powod i pozwany maja obowiazek ujawnic fakty na
    > rowni. Tam nie ma zabawy w kota i myszke. I dlatego MD jest w panice.

    MD twiredzi ze nie ma nic specjalnego.
    Ty teraz wykaz ze on klamie, bo samo stwirdzenie ze klamie nic nie da.

    > W pozwie nie musisz udowadniac, a jedynie przedstawic zarzut. Wykazac
    > mozna z wlasnych zeznan McDonalds'a. Jezeli dodatkow chemicznych nie ma,
    > to to pwoinno byc podparte zeznaniem pod przysiega.

    al o jakich konkretnie chemikaliach mowisz, bo na dzien dzisiejszy
    prawie we wszystkich artykulach spozyczych masz chemie.

    > Przeceiz wystarczy kupic hamburgera i do
    >

    > Ktory konsument ma spektometr w domu? A MD ma w laboratoriach.

    ja pierd. ZANIESC DO LABOLATORIUM a nie do domu, widzisz roznice?

    > Przy okazji sprawy z kawa wyszlo ze temperatura byla swiadomie
    > niebezpieczna, bo kawa lepiej smakowala goraca i postawiono profity
    > ponad bezpieczenstwo konsumentow.

    no chyba mi nie wmowisz ze zimna kawa leipiej smakuje co? Tutaj
    akurat bledem nie byl fakt temteratury kawy a sposob jej podania,(slomka),
    jednakl czlowiek choc troche myslacy zdejmie gore i wypije jak z kubka.

    > No i zgadnij co czy po sprawie zmniejszono temperature. Nie.

    i prawidlowo. Zawsze mozesz napisac ustawe nakazujac pic zimna kawe zebrac
    100 tys :)

    > Sugerujesz,z e kazdy popychacz narkotykow moze zarejestrowac biznes i
    > zaslonic sie "tajmenica handlowa"?

    co Ty pierd. mowimy o hamburgerach. Podaj skladnik KONKRETNY ktory
    uzaleznia, czy woywyoluje otylosc

    > Ja tez.

    twierdzisz ze to robia a nie zastanawiasz sie , wiec prosze to wykazac.

    P.