  • Data: 2011-01-05 10:02:13
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ig1fmc$h41$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > To, że przelał na konto byłego pracownika, nie oznacza, że one są już z
    > automatu pieniędzmi tego byłego pracownika. A o tym, że nie są jego,
    > poświadczył w banku i basta. Z opisu w wątku nie wiele wiemy, ale wiemy jedno,
    > pieniądze należą się do zwrotu omyłkowo wysyłającemu, bo to są jego pieniądze!
    > W zdaniu powyższym źle się wyraziłem, pieniądze de facto są pracodawcy, a nie
    > właściciela konta, na które omyłkowo zostały przelane, były pracownik nawet
> [...]

    A nawet, jak bank ma zajęcie egzekucyjne, to sobie je może w tyłek wsadzić, bo
    to nie jest zajęcie wobec właściciela pieniędzy i musi mu je na wezwanie i po
    wyjaśnieniu sprawy zwrócić. Były pracownik od tych pieniędzy umywa ręce, jest
    świadkiem w sprawie, że to nie są mu należne pieniądze, zatem nie jego, nawet
    ich nie dotknął.

    boukun