  • Data: 2011-01-05 13:17:24
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-05 11:02, Użytkownik boukun napisał:

    > A nawet, jak bank ma zajęcie egzekucyjne, to sobie je może w tyłek
    > wsadzić, bo to nie jest zajęcie wobec właściciela pieniędzy i musi mu je
    > na wezwanie i po wyjaśnieniu sprawy zwrócić. Były pracownik od tych
    > pieniędzy umywa ręce, jest świadkiem w sprawie, że to nie są mu należne
    > pieniądze, zatem nie jego, nawet ich nie dotknął.

    Obawiam się że na wezwanie nie musi, po wyjaśnieniu pewnie tak,
    tyle że czarno widzę z przyczyn logistycznych.
    Mam dług w banku, pracuje na czarno a pracodawca omyłkowo
    przelał mi wypłatę na konto. Wypłatę bank zaraz przetrzymał
    na poczet zaległości a ja jako cwaniak namówiłem pracodawcę
    aby wystąpił o zwrot omyłkowo wpłaconych pieniędzy.
    I teraz dlaczego bank ma uwierzyć niewypłacalnemu dłużnikowi
    w temacie pieniędzy które dostał na konto i zamiast spłacić nimi
    zadłużenie lub jego część kombinuje jak je odzyskać ?