  • Data: 2011-01-05 15:37:43
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ig1r17$5d6$1@node1.news.atman.pl...

    > Obawiam się że na wezwanie nie musi, po wyjaśnieniu pewnie tak,
    > tyle że czarno widzę z przyczyn logistycznych.
    > Mam dług w banku, pracuje na czarno a pracodawca omyłkowo
    > przelał mi wypłatę na konto. Wypłatę bank zaraz przetrzymał
    > na poczet zaległości a ja jako cwaniak namówiłem pracodawcę
    > aby wystąpił o zwrot omyłkowo wpłaconych pieniędzy.
    > I teraz dlaczego bank ma uwierzyć niewypłacalnemu dłużnikowi
    > w temacie pieniędzy które dostał na konto i zamiast spłacić nimi
    > zadłużenie lub jego część kombinuje jak je odzyskać ?
    > Pozdrawiam

    Bank nie jest w stanie tego sprawdzić, ani nie ma na to środków i możliwości..
    Bank nie ma wyjścia, to nie klient banku się tłumaczy, tylko występuje tu jako
    świadek. Przyszedł z pracodawcą, bo ten wcześniej do niego interweniował, i
    przedkładają bankowi zaświadczenia, że były pracownik już nie jest od jakiegoś
    czasu zatrudniony i to wystarczy. Pracownik nie chce tych pieniędzy odzyskać,
    pomyśleć każdy tak sobie może... Interweniuje w banku pracodawca! Pracownik jest
    za świadka, że to nie są mu należne pieniądze.

    PS. Jaki pracodawca zatrudniający na czarno przelewa pieniądze takiemu
    pracownikowi na konto?

    boukun