  • Data: 2011-01-05 09:57:23
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ig1bt6$20o$1@node1.news.atman.pl...

    > Skąd wiesz bank że nie ma zajęcia egzekucyjnego ? Kolejna sprawa to może się
    > zdecyduj czy "przelał omyłkowo pieniądze dla pracownika" czy może
    > jednak "bo de facto to są pieniądze pracodawcy, a nie omyłkowo przelane
    > dla pracownika". To są przelane omyłkowo czy czy nie są ?
    >

    > Pozdrawiam

    To, że przelał na konto byłego pracownika, nie oznacza, że one są już z automatu
    pieniędzmi tego byłego pracownika. A o tym, że nie są jego, poświadczył w banku
    i basta. Z opisu w wątku nie wiele wiemy, ale wiemy jedno, pieniądze należą się
    do zwrotu omyłkowo wysyłającemu, bo to są jego pieniądze! W zdaniu powyższym źle
    się wyraziłem, pieniądze de facto są pracodawcy, a nie właściciela konta, na
    które omyłkowo zostały przelane, były pracownik nawet ich nie odebrał i nie
    próbował tego robić. Co z tego, że zostały przelane omyłkowo? To z tego powodu
    bank ma prawo pracodawcę okraść?

    boukun