  • Data: 2011-01-06 14:03:06
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4d25b9de$1@news.home.net.pl...

    > Tia, cały świat to tępaki i nikt, poza tobą, na niczym się nie zna.
    >
    > Dlatego też to, że tylko ty wypisujesz brednie, że bank ma oddać
    > _rzekomo_ omyłkowy przelew (BTW: _który_ bank? nadawcy? odbiorcy?) nie
    > ma najmniejszego znaczenia, bo tylko ty możesz mieć rację. Wystarczy że
    > powiesz, że Ziemia jest płaska - a takową się stanie.
    -----------------
    Napisałem, co facet powinien zrobić:

    Składa
    wniosek do banku (oczywiście, że tam gdzie pieniądze wylądowały) o zwrot
    niesłusznie przelanych pieniędzy na konto byłego
    pracownika. We wniosku składa odpowiednie wyjaśnienia, uzasadnia, że jak się
    zorientował, iż wysłał niesłusznie byłemu pracownikowi pieniądze, niezwłocznie u
    niego interweniował, by ten mu zwrócił pieniądze. Dalej powinien objaśnić bank,
    że pracownik poinformował go, że nic nie wie o przelewie, bo ma długi w
    banku i nie posiada nawet karty i zaproponował mu pójście do banku wyjaśnić
    nieporozumienie z nienależnym przelewem. Do tego wniosku pracodawca dołącza
    wszelkie dokumenty świadczące o tym, że pracownikowi nie należały się żadne
    pieniądze, że był dużo wcześniej zwolniony i oświadczenie pracownika, że
    potwierdza, iż nie rości sobie praw do tych pieniędzy i nie ma nic przeciwko
    temu, by zostały one zwrócone prawowitemu właścicielowi.
    I czekać na rozwój wypadków...

    Schluss!

    boukun