  • Data: 2011-01-05 15:50:10
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ig227h$488$6@inews.gazeta.pl...
    > On 1/5/2011 3:57 AM, boukun wrote:
    >>

    > boukun po raz ostatni

    > Sa.
    > Z automatu są jego pieniedzmi. i od tego momentu moze sie z nimi stac
    > cokolwiek.

    Mógłby, z nimi zrobić co chce, gdyby wiedział, ża ma coś na koncie. A że był
    plajte i nie miał nawet karty, to do banku nie zaglądał i z nimi nic nie zrobił.

    > Maja tylko status nienaleznych i pracodawcy przysługuje reszczenie o zwrot.
    > Roszczenie o ile pracownik nie chce sam oddac (z czegokolwiek) składa sie w
    > sadzie a egzekwuje przez komornika

    I wreszcie zaczynasz rozsądnie myśleć, kiedy ja tobie i koleżce to cały czas
    tłumaczę. Tylko pracodawca nie ma roszczenia wobec byłego pracownika, a wobec
    banku! Były pracownik umywa od tego ręce i wyraża zgodę, na oddanie tych
    pieniędzy prawowitemu właścicielowi. Roszczenie pracodawca kieruje wobec banku,
    na razie polubownie!

    > poswiadczyl w banku, ze otrzymane pieniadze sa mu nienalezne, to troche cos
    > innego.

    Poświadczył, że nie miał pojęcia o otrzymanym przelewie i nie czuje się ich
    posiadaczem i nie rości do nich prawa i to wystarczy!

    > nie. omyłko wysyłającemu przysługuje prawo domagania sie zwrotu.
    > tylko tyle.

    I jak będzie kumaty, to otrzyma zwrot.
    Bo należy mu się zwrot jego pieniędzy.

    > nie.

    A właśnie, że tak!

    > nie.
    > polskie prawo tak nie działa jak ty bys chciał.
    >
    > koncze, bo i tak do ciebie to nie dotrze.

    Do ciebie na pewno nic nie dotrze, choć na początku zacząłeś łapać w czym rzecz.

    boukun