  • Data: 2005-12-07 14:41:25
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To dlaczego wskazujesz na kulturę dyskusji, zamiast nie zapytać tam od
    > razu
    > o te swoje paragrafy? Byłeś już przecież na www.prawnik..., więc o co
    > jeszcze chodzi?
    >
    > --
    > Kaja

    Droga Kaju,
    Zadalem pytania dawno temu i tylko jeden czlowiek sie zlitowal (scream) i
    dal mi 177 kk, co z reszta nie wyjasnia do konca danego przypadku prawnego.

    Od reszty z Toba wlacznie dowiedzialem sie, ze:
    jestem zlym ojcem
    upartym oslem
    bezczelnym typem
    nie umiem myslec
    jestem niegrzeczny
    nie respektuje netykiety
    moge zamordowac moje dziecko
    itd itp

    Droga Kaju, jezeli naprawde chcesz wiedziec o co mi chodzi, to przeczytaj
    WSZYSTKIE posty po kolei.
    Zorientujesz sie kto komu nawtykal i zwymyslal.
    Jezeli innym w imie tzw tolerancji i wolnosci w internecie mozna obrazac
    mnie i moja inteligencje, to chyba ja tez moge ustosunkowac sie do takich
    wypowiedzi.
    Z reszta sama tez dalas przyklad.
    Tyle tylko, ze Ty mialas odwage powiedziec "przepraszam" - inni nie maja tej
    odwagi. Szkoda.
    A przyznam sie, ze troche mnie to boli, bo tez jestem czlowiekiem.
    Poza tym to jest grupa pl.soc.prawo i podejrzewam, ze wypowiadaja sie tu w
    wiekszosci prawnicy (chyba). To jesli tak, to niedobrze jest z nasza
    reprezentacja prawa. Okazuje sie, ze nie sa w stanie oddzielic paragrafów od
    swoich emocji. To jest bardzo zle.

    Andrea