  • Data: 2005-12-07 21:14:05
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Hubert Grochowina" <1hubert@_wycinaj_.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to zapytam doś opryskliwe
    po jakich ch... mi gasnica - ani się nią nie obronie ani auta nie ugasze -
    zamała i nie poreczna - ostatnio ojciec gasił malucha - 4 gasnice poszły i
    maluch do pieca i tylko małe zwarcie było
    po co mi gasnica jak sie nie nadaje ?
    uwazam ze kazdy mógłby wybrac sam sobie odpowiedni foteli
    podtawowy nechy i był ten steropianowy - nie chodzi o masakryczne
    bezpieczenstwo - bo przeciez nie kazdy musi od razu miec kogo w tym foteliku
    wozic
    wazne aby był na wyposarzeniu na okazje - oczywisce ze sam bym kupił
    porządny fotelik ale skoro mam odwieść matke z dzieckiem 2 razy w roku na
    drugi koniec miasta to wole miec ten steropian niż nic - zreszta w
    przypadkach bez fotelika czy ze steropianem nie jest bezpieznie - fotelk tez
    tego nie zapewni ale jest lepszy
    bardziej chodzi mi o potrzebe posiadania i przewidenie sytuacji niz o 100%
    bezpieczenstwa - jak jade z bobasem czy bez mam oczy do okola glowy i staram
    sie być bezpieczny dla siebie i innych