    Subject: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ca719e5$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ca71e52$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ca78444$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ca7b578$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ca85f4b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ca98f51$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ca9fc2c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Sun, 7 Apr 2019 16:57:59 +0200

    > Bądź uprzejmy mi wskazać jakąkolwiek reklamę broni posługującą się w
    > celu marketingowym zabijaniem ludzi?

    I na tym polega hipokryzja producentów broni. Mówią ludziom, że
    produkują broń w celach kolekcjonerskich, żeby mogli sobie ponosić. Bo
    przecież broń służy do noszenia, a nie do zabijania. (To był SARKAZM).

    Nawet samo słowo "broń" sugeruje, że do obrony. I jakoś zwolennikom
    swobodnego dostępu do _broni_ umyka fakt, że ta _broń_ nie służy do
    obrony, lecz do zabijania. Niesamowite jest to, że niektórzy łykają taką
    ściemę bez sekundy refleksji.

    Argument, żeby dozbroić ludzi żeby bronili się przed kimś uzbrojonym
    jest z dupy wzięty.
    Zamiast się dozbrajać trzeba rozbrajać uzbrojonych.
    Pomysł z budowaniem dodatkowych strzelnic i zwiększeniem dostępności do
    broni, że niby to ma zwiększyć bezpieczeństwo dotyczące broni palnej, to
    jakaś aberracja umysłowa.

    Pozdrawiam
    Piotr