  • Data: 2019-04-07 18:43:18
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-07 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kviat ...

    > Może zeby lepiej statystyka na ilosc ytrzelonych kul wypadała? :)))

    Paradoksalnie producentom broni nie powinno zależeć na budowie strzelnic
    i nauce strzelania.
    Jak ktoś mniej celnie strzela, to potencjalnie jest lepszym klientem, bo
    kupi więcej amunicji.

    W ogóle ta cała argumentacja zwolenników dostępu do broni i lobby
    zbrojeniowego kupy się nie trzyma. Oczywiście to łatwo wytłumaczyć, bo
    próbują sprzedać coś używając argumentów kompletnie z innej bajki,
    zamiast powiedzieć wprost, do czego pistolety są przeznaczone.

    Leszcze dali sobie wmówić (i co najdziwniejsze w to wierzą), że
    pistolety służą do bezpiecznego przeprowadzania staruszek przez jezdnię
    i do popatrzenia na nie przez szybkę w gablocie, a nie do zabijania.

    Pozdrawiam
    Piotr