  • Data: 2019-04-08 06:17:03
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK! Ale chcesz mnie przekonać, że zażywając dopalacz spodziewasz się
    > czego innego, niż dostaniesz?

    Nie wiem, nie zażywam - głównie z powodu tego, że chuj wie co dostane.
    NIe dlatego, żeby narkotyki były jakoś strasznie złe - twardzszy
    narkotyk niż marycha kupuję w sklepie na legalu - dzięki temu wiem, że
    nie ma w niem jakiegoś gówna.

    > Z broni kolekcjonerskiej się strzela,

    Czyli słuzy do strzelania a nie kolekcjonowania - w większości wypadków
    cel "kolekcjonerski" to powód z dupy - tak jak dopalacze czy lewe dowody
    osobiste. Jeszcze raz - jak ktoś kolekcjonuje znaczki to raczej je
    trzyma w klaserach a nie nakleja na listy.

    Shrek.