  • Data: 2019-04-07 16:39:07
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > OK, ale rzyznasz, że nie zabierając samochody. Może zwiększać
    > bezpieczeństwo poprzez budowę strzelnic, szkolenia ludzi, preferowanie
    > relatywnie bezpiecznej broni małokalibrowej.

    Bezpieczeństwo wynikające z broni palnej można jedynie zwiększyć
    ograniczając dostęp do broni palnej. W drugą stronę to nie działa.

    Sam pomysł budowania strzelnic jest co najmniej dziwny. Po co uczyć
    ludzi strzelać? To jakieś odwrócenie pojęć... W jaki sposób nauka
    strzelania miałaby zwiększyć bezpieczeństwo? Przecież to absurd. Im
    celniej ktoś będzie strzelał, tym większe prawdopodobieństwo, że kogoś
    zabije za pierwszym strzałem.

    Pozdrawiam
    Piotr