eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
  • Data: 2020-02-25 12:40:12
    Temat: Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Feb 2020 11:51:18 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Zamieszki był dopiero po "pozbawieniu życia przez policjanta".

    Zamieszki byly po, ale czy nie bylo tez przed ?

    Jakos tak u nas co mecz, to zamieszki.

    > Policjanci wypowiadający się po TVP _na początku_ zamieszek
    > "duchem" swoich wypowiedzi na dziesięciolecia ustalili mi
    > przekonanie że "policja z milicji" w sposób oczywisty
    > nie zasługuje na więcej niż *ograniczone* "zaufanie".
    > Policja *wtedy* u mnie wypracowała solidne przekonanie że gdyby nie te
    > _kilkudniowe_ zamieszki to sprawa zostałaby zamieciona pod dywan.

    Zapewne, wladza nie lubi takich spraw. Policja nie lubi,
    prokurator ... tez chyba nie lubi.

    > Teraz z przypadku sporej części "budzących wątpliwości" śmierci
    > za to płacą IMHO *zasłużenie* .

    W jakim sensie - masz na mysli "nieufnosc spoleczna" ?
    Z jednej strony - zasluzona nieufosc, z drugiej - modne teraz te
    dopalacze, w tym ostatnim przypadku to rodzina wezwala policje do
    18-latka.

    J.