  • Data: 2005-07-12 08:21:25
    Temat: Re: Prywatny monitoring
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do zasady pokrzywdzonym jest osoba podsłuchiwana / podglądana. Ona
    > może złożyć wniosek o ściganie bez względu na to, kogo chciałeś
    > podejrzeć.

    no tak ale ja osoby X nie podsluchiwalem, mialem po prostu skierowany
    mikrofon w jej strone.
    Wiec ona nie moze czuc sie pokrzywdzona, (chyba ze udowodni, ze ja
    podsluchiwalem, np jak bym mial zarestrowana rozmowe)
    A odmawiam udzielenia odpowiedzi na pytanie kogo dokladnie chcialem
    podsluchac bowiem
    naralizo by mnie to na odpowiedzialnosc karna. Twierdze tylko ze owszem
    podsluchiwalem ale nie Pana X.

    Czy proba popelnienia przestepstwa sciganego na wniosek pokrzywdzonego jest
    scigana z urzedu ?

    P.