  • Data: 2005-07-13 16:24:15
    Temat: Re: Prywatny monitoring
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wniosek o ściganie w takiej sytuacji równie dobrze może złożyć pan
    > X. To on był podsłuchiwany.

    nie zorzumielismy sie, mialem skierowany w Pana X mikrofon ale nie jesgo
    podlsuchiwalem,
    byl tak nastawiony ze Pan X sie nie zalapal. A ze nie mam nagrania rozmow,
    to nie ma dowodow.

    Okoliczność, ze chciałeś podsłuchiwać pana Y
    > nic tu nie zmieni. Zmieniło by, gdybyś chciał ptaki podsłuchiwać, a na
    > nagranie przypadkowo załapał się pan X.

    o wlasnie o to chodzi, z tym ze sie nie zalapal, tylko mial wraeznie ze jego
    podlsuchuje bowiem w jego strone byl skierowany mikrofon.

    P.