    From: "FlashT" <w...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Provider przycina lacze...
    Date: Sat, 19 Dec 2009 17:47:59 +0100

    news:hgisck$duq$1@node1.news.atman.pl...

    > A tak na serio to firma w ktorej pracuje udostepnia testowo taka usluge. I
    > pomimo ze za darmo, testowo to juz wplynela pierwsza reklamacja. I dziad
    > jeden pisze, ze kupil 10 megabitow a sciaga mu sie z RS z predkoscia 7MB/s
    > (megabajtow). I on sklada reklamacje. I nie dociera do niego, ze jest
    > roznica pomiedzy megabitami a megabajtami

    Ale przeciez nie chodzi mi o limit odgorny wykupionego pasma w GTS przez
    providera... ja rozumiem, ze lacze moze byc obciazane bardziej lub mniej -
    ale chodzi tu o chamskie ciecie do 3Mbps przy predkosci 10Gbps (na Warszawe)
    oraz 60Mbps na swiat... ciecie ktore ma miejsce, zostalo to dokladnie
    zbadane przez szereg roznych testow w przeciagu 6 miesiecy(!). Cala
    dokumentacja jest zbierana w przygotowaniu na ewentualna rozprawe w sadzie.

    Nie musisz mi wierzyc, ze znam sie na sieci, wszystko mi jedno - pisze na
    grupe prawna, nie informatyczna. Chyba nie chodzi tutaj o obalanie wiedzy
    czy tam informacji podanych przeze mnie a o porade prawna bazujaca na tych
    informacjach.

    Oczywiscie, ze moge po prostu zerwac umowe, mowiac, ze jej nie dotrzymali,
    ale... mi nie o to chodzi... chcialbym po prostu znowu miec internet taki
    jak w umowie - tym bardziej, ze jak sam widzisz, warunki byly "korzystne".
    Na tyle korzystne, ze nawet, sam jako provider, nie jestes w stanie w nie
    uwierzyc.

    Moze dodam jeszcze, iz umowa zostala podpisana ponad 10 lat temu.

    FlashT