  • Data: 2009-12-19 16:48:47
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie ma znaczenia, nie mowilem przeciez ze to jest lacze na swiat. Z
    > reszta pomiedzy wiekszymi miastami w polsce sa szybsze, przynajmniej w
    GTS.

    > Pozdrawiam, a Pana "zadzieraj nosa" (Michala Ickiewicza) prosze o nie
    > wypowiadanie sie nie na temat - jest to grupa prawna nie informatyczna.

    ale jak tylko uwazam, ze mam cos sensownego do powiedzenia to sie wypowiadam
    i zaden przykurcz i "specjalista" nie bedzie mi mowil kiedy moge pisac a
    kiedy nie moge.

    Naucz sie rozrozniac jednostki, nie chwal sie ze jestes specjalista jak nie
    jestes, nie klam i nie zmyslaj (mam tu na mysli sprzeczne twierdzenia o
    skladaniu reklamacji na pismie), naucz sie mierzyc szybkosc dostepu do
    zasobow sieciowych to moze wtedy ktos (np. twoj operator) potraktuje Cie
    powaznie

    Icek