  • Data: 2009-12-19 13:23:29
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgiihp$c2i$1@node1.news.atman.pl...

    > dobrze, ze jestes specjalista ale zeby to ustalic to trzeba zrobic
    > badanie.

    Gdybym nie zrobil, to bym sie nie wyglupial. Tak sie sklada, ze jestem
    specjalista - a to ze uzywam Outlooka do NNTP, to dlatego - bo lubie.

    > Rozumiem ze oceniles to po tym jak sie szybko otwiera onet czy moze po tym
    > jak Ci jakies webowy "speedtest" pokazuje?

    Zabawne.

    > Wez idz na grupe specjalistyczna i zapytaj sie jak zbadac szybkosc.
    > Zacznij
    > od zbadania, wyniki przeslij pisemnie do operatora.

    Milion razy im przesylalem.

    > Nielimitowana to znaczy ile? Jak bedziesz mial gigowa karte to giga do
    > internetu ? Wez puknij sie w glowe.

    Nielimitowane znaczy takie, jakie jest ich lacze dla danego wezla -
    dokladnie jak kolega wyzej zauwazyl - 10Gbps.

    Wszystkiego co bylo dalej nie komentuje.

    Skoro mowie - ze limituja - to limituja. Rozumiem, ze wiekszosc osob nie ma
    zielonego pojecia o budowie sieci, ale akurat ja takowe posiadam i prosze mi
    uwierzyc - limituja. Ta sprawa nie podlega dyskusji ... mozliwe ze nawet uda
    mi sie wyciagnac od jednego z technikow slowne zeznanie ze tak jest.

    Pozdrawiam,
    FlashT