  • Data: 2007-04-05 21:30:57
    Temat: Re: Proszę o poradę - sklep internetowy.
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ps. Nie chodzioto by być uważanym za jakiegoś pasożyta który żeruję na
    > firmię i chcę na siłę wyciągnąć obiektyw za "pół" ceny

    Może www.archive.org miałoby jeszcze jakąś wersję tej strony dodatkowo
    potwierdzającą Twoje słowa...
    Jeśli firma nie zastrzegła, że ceny na stronie nie stanowią oferty w
    rozumieniu przepisów prawa handlowego ani kodeksu cywilnego, to muszą
    Ci to sprzedać za tyle, za ile znalazłeś. Mogą się tylko potem
    rozliczyć z niestarannym wykonywaniem obowiązków pracowniczych przez
    administratora. ;>

    Nie wiem, na ile wyceniasz swój czas, ale dochodzenie 200 zł na drodze
    sądowej wygląda mi na mało opłacalne (nie znam z doświadczenia, ale
    nie podejrzewam milionów złotych odszkodowania za stracony czas ;)).
    Dobrze by było więc _w dyskusji_ przekonać do swojej racji. Jakąś
    sztuczką "chciałbym rozmawiać z przełożonym" lub "wg artykułu x pkt y
    ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny...". Stosowne ustawy do
    zasiania popłochu ;) znajdziesz zawsze tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html