  • Data: 2007-04-05 17:25:48
    Temat: Re: Proszę o poradę - sklep internetowy.
    Od: "Marcin Kowalski" <m...@m...krakow.plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

    >A co byś chciał? Kupić ten obiektyw po cenie ze strony? Czy
    >zadośćuczyneinie za przejażdżkę za pół miasta? Pytam się całkiem poważnie.

    To miał być mój pierwszy obiektyw do lustrzanki cyfrowej, w sobotę mam mecz,
    na którym chciałem robić nim zdjęcia, więc przede wszystkim chciałbym mieć
    obiektyw, szukałem, porównywałem ceny, sam byłem zdziwiony jego ceną, ale
    jeśli firma uważa, że może robić takie świąteczne prezenty chciałem go
    zakupić, zapytałem o dostępność, zamówiłem, zostałem poinformowany że mam go
    odebrać i tu taki zonk. A przejażdżka z pracy przez pół miasta, rozkopanego
    Krakowa, z zegarkiem w ręku żeby zdążyć odebrać, naprawde też dużo nerwów
    kosztowała.
    Ps. Nie chodzi o to by być uważanym za jakiegoś pasożyta który żeruję na
    firmię i chcę na siłę wyciągnąć obiektyw za "pół" ceny

    Pozdrawiam
    Marcin Kowalski