  • Data: 2007-04-06 05:02:06
    Temat: Re: Proszę o poradę - sklep internetowy.
    Od: "Marcin Kowalski" <m...@m...krakow.plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądząc po tym ile masz czasu na pisanie takich postów, to żaden problem
    > dla
    > Ciebie prześć na piechotę dwa razy dookoła Krakowa.

    Jakbym miał tyle wolnego czasu, i miał ochotę tyle chodzić, to zostałbym
    drugim Korzeniowskim ;)
    Mój czas jednak jest cenny, nie wiem jak Twój, ale jednak odpuszcze
    chodzenie bezcelowe.

    > Jeżeli bardzo zależy Ci na ukaraniu sprzedawcy to proponuję przeklnąć go
    > do
    > trzeciego pokolenia do przodu, podrzucić do IPN afabrykowaną teczkę,
    > przebić
    > opony w samochodzie oraz nękać nocnymi telefonami. To powinno Ci pomóc.

    Mam nadzieje, że to tylko ironia przez Ciebie przemawia.

    > A potem możesz spokojnie przejść się do MediaMarktu kupić swoj pierwszy
    > obiektyw do lustrzanki cyfrowej.

    W sklepie dla idiotów?, podziękuję za taką radę.

    > Wesołych Świąt

    Wzajemnie, spokojnych i słonecznych
    Pozdrawiam: Marcin Kowalski