  • Data: 2018-03-27 21:04:11
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2018 o 12:42, Olin pisze:

    > Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia wynosi 0.5 do potęgi czwartej, czyli
    > 0.0625. Przy tysiącu rzutach powinno przytrafić się ok. 62 razy.

    Dokładnie - to dla dowodu o wartości 50% - tak albo nie - na dwoje babka
    wrózyła. Dla niepewności dowodu 5 procent wychodzi 0,05^4 czyli
    0,00000625. A więc rzeczywiście się pieprznąłem należy podzielić przez
    100000.

    Czyli dla prawdopodobieństwa pomyłki na jednym dowodzie 5%
    prawdopodobieństwo pomyłki na 4 takich dowodach to 0,000625%. 6,25
    przypadka na milion. Dla ustalenia uwagi, rocznie mamy około 10 spraw o
    zabójstwa na tle seksualnym, czyli taka pomyłka zdarza się średnio
    1M/10/6,25 - raz na 16 000 lat.

    Shrek