    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Date: Mon, 26 Mar 2018 21:42:15 +0200

    > Nie wiem. I co to wspólnego z ewentualnym zabójstwem?

    To że nie ma dowodu. Oczywiście przypadkiem...

    > I tak chodzili z
    > nim do tej ubikacji, czyli nie wiedzieli, ze monitoring nie działa.

    Wygląda na to, że myśleli, że działa. Ja jestem nawet przekonany że
    mieli rację.

    > Czemu współudział? Może faktycznie kamera nie działała z przyczyn
    > technicznych.

    Oczywiście. Same zbiegi okoliczności.

    > Polecą - jeżeli.

    Nie polecą. Skoro nagralo się jak policjanci torturują chłopaka na
    śmierć i okazało się, że to za mało na zarzut spowodowania śmierci, to
    co to za problem, że się monitoring popsuł. Przecież nie możesz
    wykluczyć że przypadkiem, więc niby za co mielibyu beknąć...

    Być może nawet się jakiś protokół znalazł, że były uszkodzone - złośliwi
    mogliby zapytać gdzie jest napisane, że trzeba prawdziwy powód
    niedziałania w protokół wpisać.

    Shrek