  • Data: 2009-11-20 01:12:33
    Temat: Re: Projekty uchwał we wspólnocie
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Golebiowska" <R...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhgb8kr.23u.Renata.Golebiowska@195-mo6-2.acn
    .waw.pl...
    > Przejrzałam ustawę o własności lokali i nie znalazłam odpowiedzi.
    (...)
    > TIA
    > Renata
    Udaj się do Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej i przedstaw im swój wniosek. Oni
    powinni powiadomić Zarządcę, że taki wniosek wpłynął, a Zarządca powinien
    uwzględnić go w regulaminie zebrania. Lub, w trakcie zebrania, w jego końcowej
    fazie, zazwyczaj rozpatruje się wnioski zgłoszone przez właścicieli lokali. Po
    prostu wstań i powiedz, że masz wniosek, który chcesz poddać pod głosowanie.
    Nakreślisz, pokrótce sprawę i poddasz wniosek pod głosowanie. Jeżeli wniosek
    uzyska aprobatę wspólnoty, to Zarządca musi uwzględnić to jako uchwałę
    większości właścicieli lokali.
    Piotr Zawiły