  • Data: 2009-11-20 10:38:54
    Temat: Re: Projekty uchwał we wspólnocie
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.11.2009 Piotr Zawiły <z...@o...eu> napisał/a:

    > Użytkownik "Renata Golebiowska" <R...@b...pl> napisał w

    > Udaj się do Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej i przedstaw im swój wniosek. Oni

    Mam wrażenie, nie wiem, czy słuszne, że my nie mamy Zarządu, albo
    Zarząd jest tożsamy z Zarządcą, jeśli to w ogóle możliwe. Na pewno nie
    ma żadnego ciała wyodrębnionego spośród mieszkańców.

    > powinni powiadomić Zarządcę, że taki wniosek wpłynął, a Zarządca powinien
    > uwzględnić go w regulaminie zebrania.

    Czy moje bezpośrednie zgłoszenie projektu do Zarządcy nie obliguje go
    do wpisania go do programu zebrania?

    >Lub, w trakcie zebrania, w jego końcowej
    > fazie, zazwyczaj rozpatruje się wnioski zgłoszone przez właścicieli
    > lokali. Po prostu wstań i powiedz, że masz wniosek, który chcesz
    > poddać pod głosowanie.

    Tak się nie da, bo na zebraniu nie można głosować nad uchwałą, której
    nie było w programie zebrania. I słusznie, bo być może ktoś
    zrezygnował z zebrania, bo w planie było tylko udzielenie zbsolutorium
    i zatwierdzenie planu na przyszły rok. Jeśli nie ma żadnych uwag, to
    nie pofatyguje się na zebranie i taki ktoś nie może być zaskakiwany
    później informacją, że było głosowane coś, co jest dla niego ważne i
    nie miał okazji przedstawić wspólnocie swoich argumentów.

    Co do poprzedniej odpowiedzi, żeby zebrać 1/10 - nie chce mi się
    biegać po mieszkaniach i zbierać podpisów, bo z ustawy nie wynika, że
    jest to jedyny sposób na wprowadzenie projektu do programu zebrania.

    R.

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp