    From: Z_D <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proces sądowy, po dochodzeniu, ale zgłoszenia szkody brak.
    Date: Fri, 5 Jul 2013 17:37:48 +0000 (UTC)

    W artykule <kr6uej$tlh$1@node1.news.atman.pl> Andrzej Lawa napisal(a):

    > Trollujesz?

    > Ot chociażby przepisy o narkotykach. Posiejesz sobie trochę konopi
    > indyjskich, nawet nie na handel, i choć nikogo nie krzywdzisz - możesz
    > trafić na parę lat do więzienia. I to na dłużej niż np. zwyrodniały
    > sadysta katujący zwierzęta.

    Choć na pierwszy rzut oka tak by sie wydawało, jednak nie.
    Nie, nie jest to sianie marychy_ taka działanosc podpada pod
    odpowiednie przepisy. Ani gwałcenie owiec, czy tryków.
    Na to tez sa przepisy.

    Dopowiadam:

    Rzecz dotyczy majatku osoby prywatnej.
    Nie skarzy sie własciciel (osoba prywatna) , przez policje indagowany.
    Nie zgłasza szkody, ani pretensji, do nikogo.

    Państwu nic do własności prywatnej, skoro własciciel nie zgłasza szkody.

    Policja sądząc po okolicznościch sytuacji,mniemała,ze POPEŁNIANE jest
    przestępstwo kradzieży. Tak sie składa, ze majatku prywatnego.
    Mniemanego złodzieja zatrzymała w areszcie na 48godz.
    Zarekwirowała sprzet, który (niby) słuzył do popełnienia kradzieży.
    Zsądowała własciciela, ale on nie zgłasza krzywdy.
    A jednak sprawa trafiła do sądu. I toczy sie proces.
    Są powoływani swiadkowie, policjanci, własciciel, który nie zgłasza pretensji.

    Na jakiej podstawie toczy sie proces, gdy NIKT nie zgłosił szkody?????
    Ani osoba prywatna, ani Państwo. Ani zwierzyna.

    --
    Pozdr. Z_D