  • Data: 2013-07-05 21:49:37
    Temat: Re: Proces sądowy, po dochodzeniu, ale zgłoszenia szkody brak.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Jul 2013, Z_D wrote:

    > W artykule <51d70045$0$1265$65785112@news.neostrada.pl> Robert Tomasik

    > Przykład dośc oczywisty.
    > Ale, dam inny.
    > Czy gdy Policja stwierdzi, ze posiadam rzecz mojego sasiada,
    > a sasiad nie zgłasza brakutej rzeczy (cokolwiek- zapalniczki, TV),
    > może policja /prokurator wysłac sprawe do sądu???

    IMO nie.
    Ale jeśli:
    - stwierdzi "dziwny sposób wchodzenia w posiadanie" (wynosi
    w nocy przez okno na przykład)
    - Ciebie zapyta, czy dałeś tę rzecz w użyczenie a powiesz że nie

    > Jak to mozliwe, że sady rozpoczynają proces BEZ zlokalizowania
    > poszkodowanego?????

    A do tego, że *sąd* zaczyna, już się nie odniosę z braku pomysłu.
    Ale prokuratura całkiem często prowadzi "postępowanie w sprawie",
    bez stawiania oskarżenia.

    pzdr, Gotfryd