  • Data: 2013-07-10 01:28:06
    Temat: Re: Proces sądowy, po dochodzeniu, ale zgłoszenia szkody brak.
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <51d72c3b$0$1214$6...@n...neostrada.pl
    Robert Tomasik napisal(a):

    > Jeśli oczekujesz sensownej odpowiedzi, to napisz sensownie, o co chodzi, bo
    > przedstawiona przez Ciebie wersja jest niespójna w samych założeniach.
    > Nieistniejąca kradzież, przy pomocy sprzętu za 5.000 zł?

    Denerwujesz mnie tym "napisz sensownie, wersja * niespójna*".
    Wersja jest jak najbardziej *spójna* i *sensowna*. Bo prawdziwa.
    Co ci mam napisać:
    kto komu gdzie ile zabrał,co zabrał, o jakiej porze nocy lub dnia?
    w szczegółach? Z nazwiskami? i Dlaczego sprzet był za 5 tys??
    I zacznie sie kontredans dywagacji? A nie jest prawdą,jest prawdą itp?

    Ustalilismy, ze PAŃSTWO moze wszczynac procesy ,z własnego widzimisię.
    Na podstawie przepisów penalizujacych zachowania karane z tzw. "urzedu'.
    Mienie PRYWATNE państwa nie interesowało tak długo, dopóki nie było
    skargi UPRAWNIONEGO posiadacza/własciciela/zarzadcy.

    W moim przypadku skargi o utrate majatku nie było,a proces jest.
    Jakie to było dochodzenie prokuratorskie, które posłało sprawe do sadu,
    a podstawy brak?
    mozliwośc zaskarżenia podstawy tego procesu?
    O to bym prosił, a bedę wdzieczny.
    I zaznaczam, nie ja próbowałem pozyskać kilka kątowników, z kupy złomu,
    na otwartym polu,i powieźć w bagazniku samochodu osobowego.

    --
    Pozdr. Z_D