  • Data: 2008-04-01 21:28:22
    Temat: Re: Problem z rozliczeniem wodomierzy i ogrzewania
    Od: "Jola" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fsu64l$1jt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jola" <...@a...com> napisał w wiadomości

    > Na 99,99% nie mają legalizacji, tylko atesty. Atesty, ze nie są
    trujące i
    > nie wybuchają.

    Są to elektroniczne liczniki ( nie podzielniki) i raczej na 100 % mają
    legalizację.

    > Bo TBS miał racje. To nie są liczniki z samej zasady działania.

    Poprzednie liczniki były bardziej dokładne niż te które są zamontowane
    obecnie. Niestety ludzie z TBS którzy zajmowali się kontrolą i
    spisywaniem tych liczników, nie znali ich możliwości. A były one
    przystosowane do obsługi przez internet, posiadały wbudowaną pamięć
    wszelkich anomalii. Po wpisaniu odpowiedniego kodu wyświetlało jaka
    była temperatura w pomieszczeniu, ale nikt z tego nie potrafił
    korzystać.

    http://www.roberttomasik.republika.pl/
    > Zakładki: Kto kradnie wodę? oraz Czemu sąsiad ma cieplej? Ja je
    napisałem
    > po tym, jak po raz n-ty musiałem w kółko przytaczać te przydługie
    wywody.

    Artykuł jest naprawdę ciekawy, ale do zimnej wody TBS nie stosuje
    żadnych dodatkowych dopłat, dlatego to chyba nie chodzi o ubytki. Oni
    to nazwali opłata stała do podgrzania wody w kwocie 0,89 zł za m2
    powierzchni użytkowej. To daje dodatkowe 7,60 zł do 1m3 ciepłej wody
    według licznika, czyli u mnie koszt podgrzania 1m3 kosztuje dokładnie
    23,93 zł

    Państwowa

    > Dziwne o tyle, ze to Ty byś owe koszty ponosiła, a nie oni. Na jakiej
    > podstawie zajmujesz lokal? Umowa najmu? Członkowstwo w tym TBS?

    TBS jest jednoosobową spółką Gminy Wrocław są to mieszkania na wynajem,
    bez możliwości wykupu. Żeby starać się o to mieszkanie trzeba było
    wpłacać kaucję i nie posiadać tytułu prawnego do innego mieszkania.

    Pozdrawiam
    Jola