  • Data: 2008-04-01 22:58:11
    Temat: Re: Problem z rozliczeniem wodomierzy i ogrzewania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jola" <...@a...com> napisał w wiadomości
    news:fsue7j$hvn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > przepływu. A
    > wiarę, że
    >
    > W taki sposób są zamontowane jak opisałes.

    Jeśli tak, to dowód na brak znajomości fizyki ze strony administracji.
    Zajrzyj jeszcze raz na tę moją stronę. Tam napisałem, czemu to nie ma
    sensu. W skrócie mieszkanie jest ogrzewane przez mieszkania obok. Najlepszy
    dowód, to że jeśli zakręcisz całkiem ogrzewanie, to temperatura nie spadnie
    w zimie do temperatury na zewnątrz.

    > W umowie mam napisane, że jest ustawowy okres i przy zmianie czynszu
    > obowiązuje 3 miesięczne wypowiedzenie. Problem jest jednak taki, że oni
    > nie podnieśli czynszu i nie zmieniali umowy najmu, dlatego uważają, że
    > nie muszą nas o tym informować. Zastanawiam się jeszcze co na to prawo,
    > że my nadal nie wiemy jak będziemy rozliczani za obecny rok, bo oni
    > mogą to w każdej chwili zmienić bez żadnych konsekwencji.

    Zmienili. Regulamin jest częścią umowy. Zmiana obowiązuje od czasu
    wyrażenia zgody przez stronę przeciwną. Skoro nie poinformowali Was o
    zmianach, to wiąże Was nadal uzgodnione wcześniej unormowanie.