  • Data: 2008-04-01 22:43:46
    Temat: Re: Problem z rozliczeniem wodomierzy i ogrzewania
    Od: "Jola" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mają. Musiały by być ustawione na rurze wlotowej do mieszkania i
    > mierzyć temperaturę wody wchodzącej, wychodzącej oraz wielkość
    przepływu. A
    > nie mierzą, a przynajmniej ja takich nei widziałem. Przyjmij na
    wiarę, że
    > nie mają legalizacji, albo zażądaj tej legalizacji od administracji.

    W taki sposób są zamontowane jak opisałes.

> [...]
    czy w
    > ogóle mogą wypowiedzieć. Z punktu widzenia prawa ma to ten sam
    skutek,
    > jakby Cię z tego mieszkania wywalili i następnie zaproponowali najem
    na
    > nowych warunkach. Jedynie fizycznie się nie eksmitują. Zobacz, czy w
    umowie
    > nie ma ograniczeń co do podnoszenia opłat. Jeśli są, to sprawdź, czy
    obecna
    > podwyżka spełnia je - bo to jest po prostu podwyżka opłat ukryta w

    W umowie mam napisane, że jest ustawowy okres i przy zmianie czynszu
    obowiązuje 3 miesięczne wypowiedzenie. Problem jest jednak taki, że oni
    nie podnieśli czynszu i nie zmieniali umowy najmu, dlatego uważają, że
    nie muszą nas o tym informować. Zastanawiam się jeszcze co na to prawo,
    że my nadal nie wiemy jak będziemy rozliczani za obecny rok, bo oni
    mogą to w każdej chwili zmienić bez żadnych konsekwencji.

    Pozdrawiam
    Jola