  • Data: 2008-04-02 10:20:25
    Temat: Re: Problem z rozliczeniem wodomierzy i ogrzewania
    Od: "Jola" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fsuesf$6m$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jola" <...@a...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli tak, to dowód na brak znajomości fizyki ze strony
    administracji.
    > Zajrzyj jeszcze raz na tę moją stronę. Tam napisałem, czemu to nie ma
    > sensu. W skrócie mieszkanie jest ogrzewane przez mieszkania obok.
    Najlepszy
    > dowód, to że jeśli zakręcisz całkiem ogrzewanie, to temperatura nie
    spadnie
    > w zimie do temperatury na zewnątrz.

    Do temperatury na zewnątrz nigdy nie spadnie, bo załączą się czujniki i
    grzejniki zaczną grzać jeśli temperatura otoczenia spadnie poniżej 14
    stopni.

    > Zmienili. Regulamin jest częścią umowy. Zmiana obowiązuje od czasu
    > wyrażenia zgody przez stronę przeciwną. Skoro nie poinformowali Was o
    > zmianach, to wiąże Was nadal uzgodnione wcześniej unormowanie.

    Dzwoniłam właśnie do TBS i próbowałam przedstawić argumenty które mi
    podałeś, ale niestety na nic się to zdało. Pani stwierdziła, że ten
    regulamin nie jest częścią umowy i po zmianie był dostępny w siedzibie
    TBS do wglądu. Oczywiście nadal twierdziła, że nie mają obowiązku nas o
    takich zmianach informować. Kiedy zapytałam ją w jaki sposób będą nas
    rozliczać za rok 2008, otrzymałam odpowiedź, że to się zobaczy w
    przyszłym roku. Jak próbowałam jeszcze dyskutować z panią, że umowie
    mam zagwarantowane rozliczanie ciepłej wody na podstawie liczników i
    nie mogą doliczać dodatkowych opłat za m2, to usłyszałam "podaj nas do
    sądu" i rzuciła słuchawką.
    Wygląda na to, że znowu będę musiała zapłacić a oni nadal będą robić co
    tylko zapragną.

    Bardzo dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Jola