eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z bankiem - jak walczyć? › Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
  • Data: 2010-05-11 14:07:18
    Temat: Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    TM wrote:

    > Witam.
    > Mam problem z bankiem w którym zaciągnąłem kredyt. Bank wysłał monit
    > o zapłatę spóźnionej raty w którym naliczył sobie koszty monitu itp.
    > Kosztów tych nie zapłaciłem, wysłałem pismo do banku że brak podstaw
    > do roszczeń ponieważ spóźniona rata została wysłana i zaksięgowana w
    > banku jeszcze przed otrzymaniem przeze mnie monitu. Ponadto uważam że
    > monit nie został doręczony skutecznie ponieważ nie był to list
    > polecony a listonosz rzucił na schody przed wejściem do domu.
    > Oczywiście bank nie ustawał w roszczeniach. Poszedłem w końcu do
    > rzecznika praw obywatelskich który stwierdził że mam rację ale wiele
    > mi nie pomógł. Wysłał co prawda do banku pismo ale nic to nie
    > niemiło. Teraz dostałem pismo z banku że jeżeli nie zapłacę w ciągu 7
    > dni to bank zerwie umowę. Kto ma rację? Co powinienem zrobić? Jakimi
    > artykułami kodeksu się podeprzeć?

    Ja podpowiem co rzeczywiście powinieneś zrobić - zapłać w te pędy
    koszty monitu.

    A dopiero potem się dochodź o ew. zwrot tych kosztów.

    Bank trzyma Cię pazurami za gardło, więc się nie szarp, bo sie jeszcze
    bardziej poranisz.

    Dopiero jak puści, możesz sobie pisać, prostestować itp.

    A jeśli chodzi o realne szanse odzyskania tych kosztów - są bardzo
    marne. Raczej - tylko na zasadzie dobrej woli banku.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1