    Subject: Re: Prezes pilnuje
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb21866$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb21c9b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb26e45$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb28a5d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb306bc$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb362d6$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb3d05e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb4016e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb44450$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb45aec$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb4ecdb$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb54d83$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Wed, 18 Nov 2020 23:41:33 +0100

    W dniu 2020-11-18 o 17:36, Shrek pisze:

    > Skoro powinno mieć a nie ma, to znaczy to że jednak nie robi tego co
    > robić powinno - prawda?

    Jeszcze nikt nie udowodnił że nie ma.
    Temperaturę przed wejściem do niektórych obiektów w końcu sprawdzają.

    > Nie no - ogólnoświatowa pandemia i wywrotka z telemarkiem systemu służby
    > zdrowia nie są powodem żeby jakiś szpital polowy otworzyć. Chociaż może
    > to i dobrze, bo rzeczywiście jak się za to wezmą, to efekt może być
    > przeciwny do zamierzonego - jak na przykład ze szpitalem tylko dla
    > zdrowych narodowym.

    Wiosną jak się u nas zaczęło to łóżek brakowało tylko w wyniku
    zamykania szpitali i przerabianiu ich na "jednoimienne".
    Jak teraz miejsc zabraknie do się przekonamy czy potrafią zorganizować
    polowe czy zastępcze.

    > Czyli wynika z tego, że wojsko jedyne co umi to po komunie? Szpitali
    > polowych cywile też nie mają.

    Cywilom szpitale polowe niepotrzebne. A wojskowi jakiś mają.
    Do udzielenie pierwszej pomocy. Bo potem zmobilizowanymi pojazdami
    przewiozą swoich rannych do normalnych szpitali. A przynajmniej
    takie jest założenie.

    > Skoro tak twierdzisz... To pewnie nie mam też powodu do narzekań, że
    > służba zdrowia nie działa, bo przecież nie dlatego pacę podatki żeby
    > mieć wpływ. I ogólnie można pójść dalej - nie ma powodu żeby obywatele
    > mieli wpływ na to jak działa państwo. Niezły aparat(czyk) z ciebie...

    Z ciebie niezły idiota. Mam cukrzycę, nadciśnienie i kilka innych
    problemów. "Niedziałająca" służba zdrowia zapewniła mi nieprzerwany
    dostęp do leków i konsultacji lekarskich. Nawet nowe okulary
    dostałem. Jeśli idzie o mnie to niech tak "niedziałają" dalej.

    > Ty jesteś idiotą czy udajesz - został na tej budowie, czy z niej wrócił?

    Ani na niej nie został ani z niej nie wrócił. Trafił do szpitala i tylko
    ty jak ten idiota uważasz że są tylko dwie możliwości.

    > U ciebie to już za późno - wygląda na to że dorosłeś na trepa...

    Wyrosłam na człowieka myślącego i czasami to okazuje idiotom
    jak ty kórym się wydaje że świat wygląda tak jak oni go postrzegają.

    pozdrawiam