  • Data: 2020-11-19 12:14:58
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-19 o 06:47, Shrek pisze:

    > Przecież ty twierdzisz, że nie ma.

    "ja stwierdziłem w jakim zakresie ma. ", analfabeto funkcjonalny.

    > Jaja sobie robisz? Sprawdzenie temperatury to "medycycyna polowa".
    > Strach zapytać jak przez analogię wygląda ochrona integralności
    > terytotialnej.

    Tak jak w gazetach opisali, anektowali sąsiadom kapliczką.
    Czyli nie oddali ani guzika.

    > Zabrakło trzy tygodnie temu! Karetki stoją po 10 godzin bo nie ma
    > miejsc! Już wiemy że nie potrafią, a ty nawet twiedzisz, że takich
    > możliwości nie mają.

    Bo jest burdel i nie ma decyzji gdzie ma pacjent trafić.
    Ale to burdel w cywilnej służbie zdrowia a nie w wojsku.

    > To jak mają, to czemu nie robią?

    Cztery robią/robili. A potem cywile dochodzili do wniosku że jednak
    nie chcą.

    > Taa - na nfz:P

    :-)

    > No widzisz, a obecnie jak coś ci się stanie to umrzesz w karetce
    > czekając na wynik testu. Ale nie o tym rozmawiamy, a o tym czy obywatele
    > powinni mieć wpływ na działanie państwa, czy są tylko od płacenia
    > podatków i morda w kubeł.

    Ja o wpływie obywateli nie rozmawiam. Maja w czasie wyborów.
    Trzeba było głosować na taką partię która ci to zapewni.
    Ja rozmawiam o twoich uprzedzeniach do wojska.

    > Oczywiście, że są dwie możliwości - albo robi dalej na tej budowie, albo
    > nie - wtedy mówi się, że z budowy wrócił. Macie też żołnierzy
    > szredingera, co jednocześnie są w spitalu i na budowie?

    Są co najmniej dwie możliwości opuszczenia budowy, można z niej wrócić
    a można i nie wracać tylko pojechać na inna budową, na ryby czy do szpitala.

    > Spoko. To na razie. BTW - wojskowy?

    Nie.
    Po prostu puszczają ci nerwy i sypiesz oskarżeniami z dupy.
    I na to właśnie zareagowałem.